July 02, 2011

Photo Studio


oh i want photo studio...huh !. tibe2 tercakap omputih, excited lar katakan eceh! aku dah lama nak studio ala2 mcm ni, kecik pun xper, janji boleh tangkap gambo ala2 studio kan oklar, boleh buat side income kan..hehe..rasa excited sgt lepas tgk 1 dokumentari pasal photography ni. apa yg kite boleh buat ngan photography ni. so aku tertarik psl 1 tajuk ni : Photo Studio : ada 1 family kat korea ni, diaorg buat bisnes kat umah jer, then ada 1 bilik dia buat ala2 studio, tak beso mana pun kecik jer tapi wall studio dia sgt lawa & brg2 kat situ tuk buat side dlm gambo pun cantik, sgt kreatif dlm menggunakan ruang umah yg ada. tibe2  jd sumber inspirasi aku, nak2 tang boleh dpt duit tu ting! (mata berkilau2an) hehehe... tapi kalau xdapat wall hebat2, dapat wall mcm kat bawah ni pun dah cukup dah..simple tapi sgt menarik kan..kan kan..


cantik kan!... so nanti kalau dah ada (mcm ye ye jer ni)..bolehlar korang mai umah aku tangkap gambo ala2 white studio kan... blehlar berangan ala2 drama korea, ewah ! huhu.. semangat2...ok kene keje rajin2 tuk up lens yg ada.. weee.. doakan aku (^^)y

1 comment:

imranulkhalis said...

Kaksu! mane pegi? haha..
ape nama documentary tu? bagi saye leh? bagi je.. xpayah bayor2. wakaka.

saya pun ada hajat nak buat mini studio. Saya pun ada banyak video2 yang wt DIY punye style. Contoh tu la, cm buat white studio, mini studio, soft box n bla3.. kalo kaksu berminat buleh le kite coba2 buat DIY ni nanti. ape macam? ade bran? wakakaka...