December 24, 2012

My Wish...


Salam...

entry by entry.. mcm banyak jer masa...hehe
sementara line brukben i ni tengah laju.. better i update sikit... hoho
mcm biasa... masuk 2013 mesti korg dah setkan apa yg nak dibuat kan..
so aku pun mcm biasa... senarai yg aku nak buat tu sebenarnyer mcm tahun sebelum2nya..
cuma ada beberapa wish jer yg belum dimakbulkan...
maybe blum masanya .. hanya DIA yang mengetahui apa yg terbaik buat kita kan.. so berusaha & tawakal..

kadang2 kita tak tahu.. apa yg kita nak sebenarnya bukan lar yg terbaik & sesuai untuk kita
sebab kita merancang berdasarkan pemerhatian yg kita buat beberapa tahun
tapi DIA sampai ke sana.. ke alam sana.. maybe sampai ke syurga.. (InsyaAllah.. amin)
so jangan give up.. truskan berusaha sehingga matlamat tercapai.. (oh tibe2 rasa mcm pakar motivasi lak..kekeke)

buat masa ni.. ada beberapa perkara yg tgh diletakkan dlm wish list aku ni ha... hehe.. perkara2 lain pun ada pikir gak.. tapi itu aku serahkan smuanya pada DIA.. yelar DIA lebih tahu mana yang terbaik utk hamba2NYA kan..  ;)

kalau boleh aku nak ada 1 ruang kat umah aku nanti... utk aku design & jahit baju2 ... then kalau dah ok sikit.. bolehlar buat ruang untuk bisnes kan.. online dari rumah jer.. manalar tau boleh buat side income kan.. hehe.. mula2 jahit utk family sendiri dulu... then buatlar bisnes online..InsyaAllah kalau diizinkan oleh DIA.. dapatlar aku jahit2 nanti.. hehehe



memandangkan fotografi ni pun dah mcm kesukaan aku.. nanti nak gak adakan 1 ruang untuk kerja2 ni.. yelar untuk snap2 baju2 bisnes online kan.. hehe.. kalau jadi lar kan.. boleh buat ruang memori utk kwn2 or family.. sapa2lar.. tgk lar mcmana nanti.. sekarang mampu buat apa yg boleh jer dulu.. sebab fotografi ni pun bidang dia luas.. kene2 btul study.. aku? cukuplar utk family & org2 sekeliling aku.. hehe


apa2pun semoga my wish ni dimakbulkan oleh DIA... aminnnn..
oh yer.. ada kwn aku ckp.. dlm kita dok pasang impian bagai tu.. jgn lupa impian kita sbg hamba sebenarnya.. mengejar kelulusan masuk ke syurga.. huhu..
yup.. jgn lupa tu yer kwn2.. terima kasih ingatan tu..
betul gak ckp dia.. kdg2 lupa impian utama kita sebenarnya... haiii.. lindungi aku Ya Allah.. 

aku cuma mahu rasa bahagia dgn apa yg ada..
dgn apa yang Engkau beri..
bantulah aku Ya Allah
sesungguhnya aku hambaMU yang sangat lemah



No comments: