October 04, 2011

GudLuck Adik Kecik

(nak gambo ala2 budak sekolah agama katanya... layan ajer)

saja wat post pasal adik kecik aku ni.. kalo dia terbaca ni.. sure dia kate aku poyo...hahaha, xpalar skali skala kak hang poyo kan. poyo pun cite pasal adik2 xpalar.. kang aku cite pasal pakwe, sure hang muntah ijo lak... kekeke
masa aku tulis ni pun, adik 2nd kecik a.k.a nurse nak kaki kecik... ckp adik kecik still nengok tv lagi. rilek betui hang ni syahid.. aku dulu mlm ni dh bertungkus lumus hafal rumus2, takut lupa ms exam esok.. huhu hang mmg rilek, xpalar, janji jgn blur esok sudahlar..
semoga dapat jwb exam esok & hari2 seterusnya ngan otak yg xblur & beku, and hati yg tenang. bacalar apa yg patut sebelum nk jwb exam tu, yg penting brg2 alat2 tulis jgn lupa noooo.. kalo tak mau meraban abah marah hang... tanggung lar sndri yer ;p

oh yer.. adik kecik ni kalo bab duit mmg laju call... "akak nanti ujung tahun nak g langkawi"
haaaa.. paham2lar noooo...

2 comments:

Anonymous said...

dh besar syaahid.. teringat ms syaahid kecik2 dulu.. menyakat dia siang x igt last2 mlm meragam.. suma xleh tdo kena jaga.. hehe..

Hanna Sue said...

hahahaha... tapi bila tgk dia dh beso2 ni..rasa mcm syahdu jer dlm ati.. adik aku dah makin beso upenyer.. alahai.. jgn lupe kakak hang ni... huhu