October 24, 2011

Saya Tak Kisah Pun...Awak...

aku ada cite sedih.. tapi xtau lar tahap sedih ni mcmana... cite yg aku dengar.. cite yg aku nampak... harap korg blehlar layan..mungkin bleh rasa  skali kut, rasa manis ker pahit ker..tapi pahit konpem ada ..

ada sorg budak pompuan ni... dia mmg suke berkwn.. sgt ikhlas berkwn.. so kalau kwn ngan dia org kate, mesti akan gelak.. susah nak tgk die sedih.. sebab org kate dia ni mmg pandai buat lawak, ceria pun ceria... tapi ramai org tak tahu.. kenapa die suka melawak :

ada kwn dia ckp.... "ko mcm ni pun ok ape... sempoi...aku tak kisahlar" tapi kwn dia xsuke sbnrnyer

ada kwn dia ckp.... "rileks..umo tu bukan apa2pun..just angka jer...aku tak kisahlar"
tapi kwn die sgt riso ngan umo die

ada kwn dia ckp... "aku suke kwn ngan ko...hepi.." tapi upenyer kwn die tgh mencari semangat yg ilang

ada kwn dia ckp.... "cantik tu bukan terletak pd rupa...yg penting hati mau bersih...aku tak kisahlar"
tapi rupe2nyer kwn die sgt suke berkwn dgn org yg cntik...ati yg bersih tetap kwn dia tak nampak.

so budak pompuan tu pun duduklar diam2 sambil berpikir tentang apa yg kwn2 dia ckp.. mungkin dia rasa sedih.. tapi die slalu pesan kat diri die.. apa2pun jd..smuanya datang dari Allah Yang Maha Esa.. so budak pompuan tu terus memegang harapannya... dengan harapan akan ada KAWAN yg boleh menerima dia dengan seadanya satu hari nanti tanpa perlu mengutarakan AKU TAK KISAH..

---- so senyumlar utk hari2 anda ---

jom ceriakan diri anda dgn percaya pada -NYA

4 comments:

imranulkhalis said...

ngape sedih bebeno ni kaksu sampai x berbalas mesej saye...?

saya tak kisah pun kawan ng kaksu, sbb sy taw kaksu x lawa cam awek2 korea tetiba kenal lak saya yang ala2 siwon. hahaha.. xde2. guro je.

janji hati mau kuat maa.. dan saya harap saya takde lam list tu. =)

Puteri Bongsu said...

aku nk jwb...ade aku kesah....muwahahahha...oit don't b sad la dear...mmg suka nk cari kawan yg sejati, tp pasti kawan yg baik adalah ahli keluarga kita sendiri, sbb ssh sng mereka sentiasa ada utk kita...berdoa pada Allah agar kita tenang, bahagia sentiasa...ape org nk fikir, nak buat..itu hak dia org...janji ko x kaco org..tul x tayam...SMILE PLZZZZZ

ain.ya.nun. said...

Hello kak sue =)

Hanna Sue said...

imran : InsyaAllah...kaksu harap2 ko tiada di dlm list kwn2 mcm tu :)

puteri bongsu : huhu..tular..mula2 mcm xkisah cak..tp bila berulang kali jd..aku jd rasa sedih..sbb aku igt kwn aku ikhlas berckp..upe2nyer drama semata2...alahai..

dak pink a.k.a ain : hehe.. i dh polow u nyer link.. :)